Edvard Griegs Piano on National TV (Norsk)

Richard Brekne ricb at pianostemmer.no
Wed Dec 19 16:08:42 MST 2007

Grin... online translators...

What you really said was

"Thank on you (plural) Northlander, I owe it only (kun) til ...

To speaking Norway, exactly love I in (voice of) Sissel Kyrkjebø.
Completely, anglelike, wonderful ! And, as I say, her voice aint bad t
or ! She has a ny CD with MTC the best I ever have heard

Should (skulle) you (formal singular or plural) in southern Norway, ciao.

I think you wanted to say something like

Tak Nordlendingen, jeg skylder det hele til http://www.freetranslation.com/

Snakk om Norge, jeg er helt forelsket i stemmen til Sissle Kyrkjebø.
Fullstendig engleaktig, praktfull ! Og, som jeg sier hennes stemme aint
t dårlig heller ! Hun har en ny CD med Mormon Tabernacle Choir -- den
beste Juleinnsamlingen som jeg noensinne har hørt.

Som de sier i sydlig Norge.. ciao.

Mer eller mindre :)

Cheers
RicB

        Tak på deres, Northlander, skylder jeg det kunner til
        http://www.freetranslation.com/

        Å taling av Norge.... akkurat forelske seg i (stemmen av) Sissel
        Kyrkjebø. Fullstendig engleaktig, praktfull ! Og, som jeg sier,
        hennes stemme ain› t dårlig enten ! Hun har en ny CD med Mormon
        Tabernacle Choir -- den beste Juleinnsamlingen som jeg noensinne
        har hørt.

        Skuller de sier i sydlig Norge, ciao...

        Alan Barnard
        Salem, MO

    ENGLISH SUBTITLES:

    Hold on their, Northlander, I owe it all to
    http://www.freetranslation.com/

    (I have enough trouble speaking English!)

    Speaking of Norway .... just fallen in love with (the voice of)
    Sissel Kyrkjebø. Absolutely angelic, gorgeous! And, like I say, her
    voice ain't bad either! She has a new CD with the Mormon Tabernacle
    Choir -- best Christmas collection I've ever heard.

    As they say in southern Norway, ciao ...